Je bestelling
€ 213,00 Vanaf € 232,17
    • Bestellen zonder account mogelijk
    • 5% korting vanaf 2 verschillende studieboeken met code STUDENT5
    • Gratis verzending (m.u.v. abonnement)
  • Online
  • Bestelcode COMNLMIGOL

Sdu Commentaar Nederlands Migratierecht is een oriëntatie- en naslagwerk in één. Je krijgt een deskundige toelichting op de wetgeving, geschreven door gerenommeerde auteurs uit de migratierechtwereld. Aan de hand van een logische en heldere opbouw komen de auteurs binnen enkele pagina's tot de kern. Zo vind je snel de informatie die je nodig hebt.

Inhoud
Met het Sdu Commentaar Nederlands Migratierecht beschik je over commentaren bij de volgende wet- en regelgeving:

• Vreemdelingenwet 2000
  • Vreemdelingenbesluit 2000

Online
Met de onlineversie heb je altijd en overal toegang tot het Sdu Commentaar Nederlands Migratierecht in OpMaat. In OpMaat kun je tevens gebruik maken van de volgende functionaliteiten:

• Het raadplegen van alle relevante wet- en regelgeving, officiële publicaties en uitspraken van rechtspraak.nl
  • Uitgebreide zoekmogelijkheden
  • Het instellen van attenderingen
  • Het aanleggen van dossiers

Redactie en auteurs

Het Sdu Commentaar Nederlands Migratierecht is geschreven door de volgende gerenommeerde redacteurs en auteurs:

• mr. D.S. Arjun Sharma

• mr. H.D. Streef
  • mr. S. Thelosen
  • mr. drs. C. Ullersma

Een abonnement voor meerdere gebruikers/fee earners

Abonnementen die via onze webshop worden gekocht zijn voor één gebruiker, of indien je bij een advocatenkantoor werkt voor één fee earner. Wil je een abonnement afsluiten voor meerdere gebruikers of fee earners? Neem dan contact op met onze afdeling sales (070) 378 93 13 of gebruik ons contactformulier.

Productdetails
BestelcodeCOMNLMIGOL